Regulamin

Regulamin serwisu znajdzmi.pl

1. Wyjaśnienia pojęć

Użytkownik – osoba, która założyła konto w serwisie.
Gość – osoba odwiedzająca serwis, która nie posiada konta w serwisie.
Administrator – osoba, która zarządza stroną.

2. Zasady ogólne

Właścicielem serwisu jest firma:

Serwis

– Każdy Gość, może zarejestrować się (założyć konto) w serwisie znajdzmi.pl, rejestracja konta odbywa się bezpłatnie. Do rejestracji wymagane jest podanie loginu (pseudonimu) oraz adresu e-mail.
– Portal w celu weryfikacji przesyła link aktywacyjny na e-mail.
– Podany e-mail podczas rejestracji może być wykorzystany aby skontaktować się z nią.
– Wszelkie publikowane materiały w serwisie, należą do właścicieli wpisów, którzy to posiadają odpowiednie prawa, licencje i zgody pozwalające na publikację zdjęć, filmów, ścieżek dźwiękowych itp.
– Zakazuje się kopiowania materiałów, treści itd. ze strony znajdzmi.pl i wykorzystywania ich w jakikolwiek sposób, bez zgody administratora oraz użytkownika, którego materiał jest własnością.
– Każdy użytkownik może opublikować 1 artykuł odnośnie 1 strony WWW.
– Nie akceptujemy wpisów reklamujących strony na darmowych serwisach typu .wordpress.com, .blogspot itd. lub które postawione są na darmowych hostingach lub służą jedynie jako zaplecze.
– Wpis na prośbę użytkownika, zawsze może zostać zmodyfikowany przez administratora.
– Na blogu można posiadać 1 konto, każde kolejne konto założone przez tą samą osobę, będzie skutkowało zablokowaniem wszystkich kont.
– Wpisy publikowane są bezterminowo.
– Administrator może wykorzystać e-maile podane w trakcie zakładania konta lub komentowania na stronie do wysyłania wiadomości reklamowych, nowości odnośnie serwisu, wiadomości odnośnie innych serwisów należących do administratora.
– Nigdy nie sprzedajemy e-maili naszych użytkowników.

2. Komentarze

Serwis umożliwia pozostawienie opinii pod każdym wpisem. Każdy kto chce pozostawić komentarz musi wypełnić następujące pola: ( Imię i Nazwisko / Nick / Pseud, treść komentarza oraz adres e-mail). Są to niezbędne pola, które muszą zostać wypełnione. Pola te są automatycznie uzupełniane dla użytkowników portalu z ich profili, które ustawili w swoim panelu użytkownika.

– Pamiętaj, aby zachować wysoki poziom kultury osobistej.
– Zabrania się wyzywania i oczerniania osób.
– Zabrania się prowokowania wulgarnych dyskusji.
– Zabrania się spamowania.

3. Usuwanie Wpisu / Danych

Należy skontaktować się z właścicielem serwisu bądź administratorem, jeżeli:
– Nie chcesz, aby twój wpis był dłużej publikowany.
– Chcesz usunąć swoje konto.

4. Płatności

Wszelkie rodzaju płatności w serwisie, realizowane są za pośrednictwem firmy HomePay. Jeżeli występują z nimi jakieś problemy to w pierwszej kolejności należy udać się z reklamacją do niej. Warto również poinformować drogą elektroniczną administratora serwisu o zaistniałej sytuacji, aby mógł ewentualnie sprawdzić funkcjonowanie portalu lub spróbować przyśpieszyć proces reklamacji.

 

Jeżeli nie zgadzasz się z którymś punktem regulaminu to nie zakładaj konta w serwisie oraz niezwłocznie opuść serwis.